31.7.24

sahibine aittir o

Bardağın dolu tarafı dolu, boş tarafı sen nasıl görürsen öyledir dememişler; ben öyle diyorum.

Bu konuyu özellikle ikili ve özel ilişkiler tarafından ele almayı insanlığa bir borç bilirim!!! 

Tabi 7 koca eskitmedim ama en az o sayıda sevgilimi ellerimde evlendirmek üzere davet edildim ve birkaçına katılıp göbek bile attım. Öyle de iyi bir eğitmen şefim. Mise en plus (mizenplas okunur) hazırlar bırakırım, gelen de yemeği ben yaptım zanneder - çok mütevazıyımdır. O restoranı ben açtım, menüyü ben hazırladım canım, hiiiç de hesap ödeyemem! Mesele bu değil elbette, skor tutmuyor, peşlerine düşmüyorum. Kimsenin bağında gözüm yok çok şükür!

Mesele, sevginin bittiği yerde saygının kalması. Neden bu kadar zor ki "bizden olmadı ama çok mutlu ol, yolun açık olsun" demek, diyebilmek. Ego meselesi mi acaba bu? Yani beceremedik biz bu işi demek, gerçekten becerememek ya da bu hayatta başarısızlık mı? Bu durumda birinci sınıftayım ben arkadaş ama zaman zaman en çok da ben eğleniyorum umursamadığım için bilesin. 

Öncelikle kendine saygısızlık değil mi gidenin ardından söylediğin o kötü sözler? Yani sen seçmedin içine mi attılar ilişkinin anlamıyorum ki. Bu sözlerim her iki cinse de. Azıcık kendinize, yaşadığınız zamana, emeğinize saygınız olsun. 

Evet.



Hiç yorum yok: