29.7.24

Bu Bir

Şimdi sevgili okur; malum aldım sazı elime. İtiraf etmeyi tercih edecek olsaydım eğer heyecanlı olduğumu da söylerdim ama yemezler! 
Kadın olmak biraz da kuyruğu dik tutmaktır zaten. Her şeyi başaracak gücüm var, dener yanılır olmadı bir kez daha dener; o da olmazsa bambaşka bir şey denerim demektir. Cânım erkek okur, üstüne alınma, o kavanozları açmak için hala sana çok ihtiyacımız var! Sevilecekse biz severiz, istediğimizi de alırız ! 

İşte tam burada geriye sarılan plak sesi duymanız gerekiyor. Hani filmlerde olur ya; böyle dedi ama aslında neler olmuştu geçişi - boyundan büyük bir hat ettiğini de tam olarak o plağın sesinden anlarız. Hah! İşte tam da oradayız.

İşte böyle yıkılmadan yavşamadan geçen 43 yılın ardından bir de baktım ki evde 3 Kadın 1 Kedi dimdik kuyruklarla oturuyoruz; ay nasıl eğlenceli! 

Bir zamanlar bunun seksi olduğunu söyleyen bir canlıya rastlamıştım; erkek olduğunu iddia ediyordu. Sanırsın evde babydoll'lerle seksi pozlar verip oturuyoruz, kedi de dolunay ayinlerinde bize katılıyor. Tüylü kuyruğu ve kıvrak kalçası ile hayatımıza yön veriyor zekasız! Buraya kadar sıcak basanlar tam da burada buz kalıplarının üstünde kendilerine bir yer bulup aramızdan ayrılabilirler; bizimle deyılsınız! 

Zaten hayatımı anlatmak için de başlamadım ki ben yazmaya diye devam edeyim ki sonra kimse üstüne alınmasın. Alınan, gücenen de olursa haber versin de biraz da ben eğleneyim; çünkü haklı da olabilirsiniz. Kim bilebilir ki ???? 


Hiç yorum yok: